logo
امروز : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۳۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان زنجان خبر داد

10 مرداد آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره رسانه و امر به معروف/تذکر لسانی اولویت اول دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر

10-مرداد-آخرین-فرصت-ارسال-آثار-به-جشنواره-رسانه-و-امر-به-معروف-تذکر-لسانی-اولویت-اول-دبیرخانه-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر

مسئول دبیرخانه  امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان زنجان گفت:10 مرداد آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره رسانه و امر به معروف و نهی از منکر است.

محمدعلی میرزایی در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جشنواره رسانه و امر به معروف ذیل جشنواره ابوذر در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یکی از بخش های جشنواره ابوذر امر به معروف و نهی از منکر است،تصریح کرد: اصحاب رسانه استان می توانند در این بخش جشنواره آثار خود را ارائه کنند.

این مسئول نهادینه ­سازی و گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه را اولویت نخست دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد و گفت:هدف اصلی این دبیرخانه تذکر زبانی است.

مسئول دبیرخانه  امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان زنجان تذکر لسانی را مهمترین برنامه این ستاد عنوان کرد و گفت: شناسایی و ترویج معروفات ترک شده از دیگر برنامه های این دبیرخانه محسوب می شود.

میرزایی با بیان اینکه یکی از تاثیرگذارترین بخش ها برای احیای امر به معروف و نهی از منکر رسانه است،تصریح کرد: رسانه ها می توانند نقش موثری را در ترویج فرهنگ امر به معروف داشته باشند.

وی برضرورت توجه به نقش رسانه در تعالی فرهنگ امر به معروف تاکید کرد و گفت:همچنین رسانه ها می توانند با معرفی منکرات و ایجاد حساسیت در این موضوع،زمینه برچیده شدن منکرات را در جامعه فراهم کنند.

مسئول دبیرخانه  امر به معروف و نهی از منکر سپاه استان زنجان با بیان اینکه به منظور تجلیل از اصحاب رسانه استان جشنواره امر به معروف و نهی از منکر برگزار می شود،ادامه داد: رسانه ها آثار خود را با دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کنند.

میرزایی بیان داشت: درحال حاضر دریافت آثار این جشنواره آغاز شده و اختتامیه نیز اواسط مرداد امسال و همزمان با روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی: zanjanfestival3@chmail.ir و یا در پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس http://zanjanfestival.ir/ بارگذاری نمایند و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در زنجان، سه راه امجدیه کانون فرهنگی امام علی(ع) طبقه دوم(بسیج رسانه) تحویل دهند. //ن

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر